Problemer med vannet etter ordinær arbeidstid

Får man lekkasje etter at vedlikeholdsavdeling og styrekontor er stengt så tar ringer man vakttelefonen til Unik VVS. 

Tlf: 55 59 61 50.

Hvis man ikke har vann i leiligheten så har lekkasjevakten(Flow stop) stengt vannet. 
Det har da kommet vann på en av sensonrene til lekkasjevakten, som igjen har gjort at vannet er blitt stengt. 
Ofte skyldes dette at det har kommet fuktighet på en av sensorene inni kjøkkenskapet under vasken.
Det skal veldig lite til før vannet blir stengt. 
Sjekk om det er noe fuktighet i kjøkkenskapet og tør over med papir. 

Inni skapet på badet så kan man forsøke å slå på vannet igjen ved å trykke på knappen til lekkasjevakten (hvit boks, sort knap). 
Hvis ikke dette hjelper så tar man kontakt med Unik VVS på tlf  55 59 61 50.

Hvis problemet ikke skyldes reklamasjon eller at dette ikke går under borettslagets vedlikeholdsansvar så vil andelseier få regning på arbeidet.
Det er derfor viktig at man sjekker om det har kommet fuktighet på sensoren  og forsøker å sette vannet igjen (slå på Flow stop) før man tar kontakt med rørlegger. 

På Boligmappa.no så finner man nødvendig informasjon til sin leilighet, her finner man også informasjon om lekkasjevakten (Vannstopperventilen). 

I den blå mappen som alle fikk på overlevering av leiligheten så skal også denne informasjonen ligge. 

Tv og bredbåndsleverandør

 

Get leverer kabel-tv og bredbånd i borettslaget. 

 

Avtalen som dekkes via husleien inneholder 50 poeng, bredbåndshastighet 10/5, 1 stk valgfri dekoder og nødvendig bredbåndsutstyr til hver andelsleilighet. 

Get bruker et poeng system slik at hver andel kan skreddersy sin egen kanalpakke til enhver tid, hver andel har 50 poeng til bruk. 

Her registerer man seg som ny kunde: https://blikunde.get.no/#/  

 

Forklaring på poengsystemet via på linken https://www.get.no/v3/tv/velg-ditt-innhold

Har man problemer med tv eller brebånden så kan Get kontaktes på tlf 21 54 54 54.

Styret ønsker gjerne tilbakemeldinger fra beboerne på tjenestene fra Get. 
Hvis man har negative opplevelser med Get så er det viktig med tilbakemeldinger slik at styret kan følge dette opp. 
Ta kontakt med styrekontoret på tlf 55 16 24 33 eller styrekontor@smiberget.no

 

 

 

 

 

Fyllingsdalen - 16. Jan
0 ºC

Siste nyheter

Ohmia Charging nærmer seg ferdig med utbygging av ladestasjonene i borettslaget.
 


Felleskostnader 2021
Fyllingsdalen den 16.11.20...


Container til rydding av fellesareal
De neste ukene så vil det bli satt...


Generalforsamling 2020 ble avholdt 02.09 på Hotel Terminus
 Protokollen fra generalforsamlingen...


Informasjon fra styret
Styrekontoret og vedlikeholdsavdelingen er...